A few days ago - Whisper of zlyn

Tuesday, April 28, 2015

A few days ago

setelah sekian lama tidak menjejakkan kaki ehh kaki ka ? ok tak menjengah ke blog sendiri dan dah lama gegila tak jadi hantu blog walking haha .. actually aku lupa password and and takde self-confident utk try buka blog kahkahkah .. tambah pulapula dengan kemalasan aku yang semakin membuak-buak gini .. payah ahhh ..


ni pun sebenarnya niat untuk update new entry dah ad beberapa hari lepas tapi barulah aku gagahkan jua diri ku yang semakin malas ni untuk menghadap depan laptop dan coret benda alah ini ..


emm .. aku pun taktahu apa nak cerita tetiba haha (selalu mcm ni) ..padahal byk je nak cerita sebelum on laptop .. haishh apakah yang sedang berlaku kepada diriku !


ok ni ahkak nak cerita .. takde penting pon tapi cerita mcm sampah ahh juga (hahaha) gambar atas ni actually berangan ja lepas wedding d`zan catering .. ok wedding dia mmg awesome .. aku mmg xde gambar kt weddingnya sbb bagi aku takde kepentingan . ok afterthis i`ll take a pic everywhere i go kahkah mcm meroyan gambar ja .

yang penting memang gegila baby punya la wedding dia .. makanan jgn ditanya ahh .. byk gegila smpai aku nampak one family ni ddk semeja dia makan ya ampun .. byk komain ..
lebih kurang mcm gambar ni ahh dia makan .. haha benda ahh aku ni .. tapi sumpah banyak sesangat dia makan .. dan ayahnya asyik ambik gambar je .. tapi gbr yg sama kahkahkah (ok ni ak kurang ajar)

dan selepas itu terus ke kedai kain ke kita ..
this moment ak agak GRRR haha .. sbb apa ? sebab abg aku ada .. korang pepaham je la bila lelaki ikut membeli kain .. oh myy .. boleh dikatanya semua kain itu sama sahaja .. like ko dah kenapa.. kan lain tu ..

ahh dengan orang kedai tu lagi .. aku g primamoda ehhh namanya gitua ahh ak pun xsure .. xpun jakel .. tp rasanya jakel tapi adakah dia sama sebenarnya ? haha .. takpenting ahh . ok back to story .
dia follow and follow , then tunjuk kain kain kain .. aku kata taknak taknak ahh .. sehingga aku buat muka mcm atas ni hahaha .. dan lebih teruk aku g jalan ja cri sndiri .. lebih kurang 30 minit jugalahh cari dan last jumpa haha .. just beli kain utk baju ja .. kain dh ad so utk matching ja .. tu yang payah kerananya kainnya kotakktak dan aku tak ambik gambar hahaha ..

biarkanlahh .. haha yang penting dah dapat .. itulah faktor utama kenapa tak suka pergi ke kedai kain ..
selalu mengikuri kita dengan jarak terlalu dekat tapi bila nak beli time tu xde org nak layan .. mcm taik haha
kbye lets go to new entry

muahciked =)

No comments:

@templatesyard